Dom behövande

Jag hoppas,
för en bättre framtid, för mig själv och för kommande människor, jag kräver inte någonting ifrån nå'n, jag begär allt ifrån alla, för att förändra reglerna i hur vi lever, vi måste förändra oss själva, men människor ogillar förändring, de sitter mer än gärna på sin plats och låtsas som om att det regnar, för att det är enklare på det sättet.
Vi har inte alltför många chanser, tänk till innan det är försent.
Jag är kanske inte mindre vettig än någon annan men jag ignorerar inte saken som andra gör, att även om jag fortfarande inte är perfekt eller helt frisk kan jag fortfarande hjälpa, och jag försöker, jag kanske rentav försöker för mycket, för jag känner mig helt ensam.
Jag kan inte hjälpa alla, men alla kan hjälpa någon.
Varför bara inte inse, varför inte påverka, jag kanske inte är kapabel till att åstadkomma någonting,...
men jag försöker iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Zzzzz

2008-05-28 @ 16:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0